onsdag, mars 24

Sorry

Jag gjorde ett inlägg om hur jag kände för min fars sambo. Detta var uppenbarligen stötande för många. Men att skriva en komentar utan att skriva sitt namn är ganska pissigt, därmed står man inte för det man säger. Så efter alla dessa sura miner, tog jag bort det inlägget för att inte väcka mer ilska. Jag tror inte ens att jag läste alla kommentarer, utan jag fattar piken, släpper det och går vidare.

Jag nämnde inte några namn i det inlägget, så då förstår jag ju att detta var människor som känner henne. Annars hade det inte väckts sånna förargelser. Men jag tar åt mig det, och ber om ursäkt för det.

Men att agera utifrån endast en sida, funkar inte. Känner man inte en människa, som kan vara såpass uppriktig, bör man inte klanka ner och komma med hot mm. Som människa kan man inte älska alla, och det är en helt naturlig reaktion från min sida att lägga skulden på henne. Jag har därmed inte gjort något fel i att tala om hur jag känner.

Men fortfarande, har man inte hört båda medparterna, så bör man inte yttra sig, efter som att man då är påpumpad info från ett håll, men inte har någon aning om vad som pågår på annat håll. Hade detta varit människor som kännt både mig och motpart, så skulle det varit en helt annan sak.

Så, kommentera gärna, men inga jävla påhopp utan anledning.

1 kommentar:

  1. var med och bli veckans blogg ,
    lämna ditt namn & blogg adress för
    att kunna vínna <3

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy