måndag, mars 29

Påsk Måndag


God morgon. I dag skulle pojken till dagis egentligen, men vädret är så tråkigt. Det är bättre om vi går och kollar efter nya vårskor till honom. Det känns mer givande, i alla fall för mig. Ska väcka pojken nu snart. Har kokat ett ägg till honom. Jag själv kan inte äta ägg sedan min senaste graviditet. Blev något fel där så nu blir jag illamåeende av det.
Påsk vecka nu då. Jag har mycke skolarbete, men det gör nog inget om det får vänta en dag. Ska höras med en från skolan i dag angående ett arbete vi har. Får se vad vi kommer fram till.
Nu är det dags för frukost, pojken bråkade rejält med mig i går, så vi får se vad för humör han är på i dag. =O)
Ta hand om dig.
Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy