måndag, augusti 15

4 Kg Bäbis I Magen

Ha ha, visst låter det lite kul, att man har 4 kg bäbis i magen. Tänkte inte på de förr än barnmorskan sa de. När vi gjorde U-ljud så va dom ju nästan uppe i 2 kg var. 2+2=4, hur lätt som helst, men tänkte inte på helheten, bara att det var 2 stycken som växte som dom skulle.

I dag är det skitväder ute. Vi åt frukost framför Da Tv. Det tog ganska lång tid för pojken att äta upp sin macka å en talrik kräm. Jag själv kunde inte få ner mer än en macka. Jag som annars brukar vara så hungrig.

Dags att försöka göra lite nytta. Har hittat lite kläder som pojken hade när han va liten. Ska tvätta de och frösöka få ordning på storlekarna. Synd bara att jag var dum och lånade ut dom minsta kläderna, som jag nu aldrig kommer få tillbaka. Snyft.
Men jag tror nog att det kommer trilla in nya kläder här sen när dom tittar ut. Måste hitta böcker till dom, typ som "mitt första år" eller liknande.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy