måndag, augusti 1

Är En Jagad Mördare I Mina Drömmar

Om jag varje morgon skulle skriva ner mina drömmar som jag haft under natten, skulle folk verkligen tro att jag är helt slut i hövvet. Men i natt blev jag riktigt rädd. Först flyttade jag in i en gammal lägenhet, som taget ur en skräckfilm från 70-talet. Dörren knarrade och gick inte låsa. Men det var någon som jagade mig, så jag var tvungen att försöka få igen dörren. Inne i lägenheten var min söta katt, Buster, min pojk å min gubbe. Dom fick genast gömma sig, efter som att jag var jagad och någon just då kom in genom dörren. Jag fick tag på en brödkniv, ganska sleten, men alltid något. Men då visade det sig så klart att den som jagade mig hade en bra mycke bättre kniv, köttkniv stor som ett as. Jag lyckades gömma mig, men både pojken och gubben försvann när jag inte vågade komma fram, så jag vet inte var dom tog vägen, även den som var ute efter mig försvann. Men Buster va kvar. Fast han var besatt av något, så jag skulle skära hövvet av honom, med en stackars liten brödkniv. Först gjorde jag ett snitt på halsen på honom. Gud va jag grät i drömmen, och jag mådde så dåligt att jag vaknade till lite.

Jag förstår inte varför jag ska drömma om att folk försvinner och att någon alltid ska bli dödad, eller jagad. Det var verkligen ingen kul dröm alls. Och det värsta är när dom fortsätter efter att man vaknat till och sedan somnat om. Jag avskyr sånt.

I dag har jag gullat extra mycket med katten, och han verkar inte må annat än gött av det, så varför inte.
Snart dags att åka ut och bada. Det ska bli göttans.


Ha det gott alla bloggare! 

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy