söndag, augusti 21

Lördagens Bravader


Barn har så lätt för att hitta varandra. Dom börjar leka lite, sen är alla med. Jag tycker det är så roligt. En del är ju ensamvargar i en viss ålder. Men det går oftast över.


Vi var på lekplatsen en sväng, kul för ungarna, jobbigt för mig. Har ungar i magen som gillar att stampa på mina stackars nerver. det känns ungefär som när knäna viker sig i bland, fast i höften, åsså lägger vi till en ilning som man kan få i tänderna i bland. Så har jag de på dagarna, så fråga inte varför jag tycker så synd om mig själv.


Det blev ett himla spring på barnen där, och dom hade så kul. En del ville ju aldrig gå hem igen. =O)


Liam skötte sig bra. Bättre än jag väntat mig. Fast lite busig och uppspelt var han, men sånt får man räkna med.
Sammanfattat så va det skitkul att vara där, även om det kanske borde varit en längre stund, men livet är inte lätt när man är gravid. Har kommit fram till att jag nog inte borde köra mer bil nu. Fast måste ju de, efter som att jag inte kan följa pojken till dagis, så får vi ta bilen. Men det är ju en så kort sträcka.

Var i morse på husvisning. Min mor är på jakt, och denna gången verkar det som att vi hittade något som passade henne och hennes vovve perfekt. Litet, med inhängnad trädgård, på landet. Dock lite dyrt, men vi får väl se vad hon skrapar ihop. Jag skulle lätt kunna se att mamma skulle trivas där ute. Det var nästan som gjort för henne.
Jag hoppas!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy