onsdag, augusti 31

SoffKillarna


De är inte bara jag som sitter i soffan här. Det finns 2 till som brukar ta plats. När Liam sätter sig, då är det tjat om barnkanalerna. Det är hans höjdpunkt på dagen. I bland sitter han och skrattar högt av alla dumma program. Något som är populärt just nu är ju "Händige Manny". Det gillar han.


Bejben får väl passa på att sitta ner emellan varven. Efter som att jag inte kan göra så mycket här hemma, så får han göra allt, i stort sett. Så i bland åker historia kanalen på, det kan man väl stå ut med.
Nu har min äldre syster snart en till liten. Det är beräknat den 4 september, så vi får väl se när den kommer ut. Det kan ju hända när som helst nu. Vi är många som väntar på den lilla mulatten. =O)

Nu har pojken varit hos tandläkaren, det hade gått jättebra. Han va glad när han kom hem och han hade fått med sig en liten sak med. En snurrande grej. Det är väl ändå höjdpunkten med att gå till tandläkaren när man är liten. Jag kommer ihåg va jag blev besviken den gång jag gick till tandläkaren, men inte fick något när jag gapat så stort. Det tyckte jag inte om. Men jag blev väl för gammal. =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy