torsdag, september 1

Omgjort

Jag ser att dom gjort om hela upplägget på blogger.com. Det nya verkar stelt. Känns inte alls kul att titta på en nästan ofärgad skärm med massa text. Känns inte rätt, får nog byta tillbaka tror jag.

I dag har jag... Hum, inte gjort ett jävla skit. Jag lyckades ta mig ur sängen med bara några få "aj!" och tog mig ner för 14 stackars trappsteg på 2 minuter. Klarade av att duka fram frukost och pojken fick sitt. Sen kom hans farbror och följde honom till dagis. Då va jag redan helt slut och hade vader tjocka som bildäck. Jag klarade av att värma lite lunchrester från i går och lyckades äta utan att spilla på magen.
(Knepet är ju så klart att ställa tallriken på magen under hakan)
Jag orkade mig till datorn och satte på den runt 14 tiden, då hade jag undrat hela dagen vad som hände på blogg & Facebook. På vägen vek jag en massa tvätt med, och det var nog den största utmaningen för denna dagen.

Shi, va detta är påfrestande. Jag börjar bli orolig för mina muskler, dom blir ju helt förtvinnade och ruttnar bort. Jag hade tänkt mig en liten promenad i skogen i dag, bara för att få igång blodet lite. Men det verkar som att vädret inte kommer tillåta de. Får väl bli gåbandet då, framför ännu ett avsnitt av buffy, The VampireSlayer.

Nu ska jag koka ägg. Gubben är och hämtar pojken nu. Kvällsmaten blir någon macka i dag. Får väl koka någon soppa till lunch i morgon. Det är ju Fredag i morgon. =O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy