söndag, september 4

Alla Dessa Bäbisar

Man väntar och väntar, men dom verkar inte vilja komma ut. Min syster skulle haft i dag. Men den lille rackaren verkar inte ha en tanke på att komma ut och hälsa på sin moster. Själv har jag haft såna sammandragningar så jag får ont, och de spänner så jävligt så ja börjar nästan undra om ungarna inte blir mos där inne. Men de hoppas vi väl på att dom inte blir.

I morgon är det en ny vecka. Jag går in i vecka 35 på tisdag, och då är det även U-ljud. Jag hoppas att allt är OK där inne, och att dom snart vill komma ut. Har gjort i ordning deras sovplats uppe bredvid min säng. Man vill ju inte ha dom för långt borta. Kläder är packade och det mesta är i ordning för deras hemkomst. Fast jag antar att jag kommer få stanna ett tag på BB med dom.

Jag längtar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy