onsdag, september 14

Möbelrensning

Sitter just nu och funderar på hur jag ska få ner svullnaden på vader och fötter. Gud va dom ser ut. Helt röda och dubbelt så stora än dom brukar vara. Håller på att få väck massa möbler som bara står tomma, typ. Någon som är sugen på en skänk, eller va de heter...

just nu används de som allt-i-allo skåp. Men det står mest i vägen för mig och min framtid. Så om det är någon som är sugen så står den här, färdig för sina nya ägare. Jag ska tömma den och tvätta ur den i morgon förmiddag.

Just nu är jag bara sugen på att gå och lägga mig. Vilket jag snart ska göra, så fort pojken är färdig kl 8.
Höres.

1 kommentar:

  1. Jag vill ha den!!!
    ring mig först, har letat som en tok efter en sån!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy