måndag, september 5

Gravid V 35







Ja, jag känner mig snyggast i världen, precis som vem som helst skulle göra med den magen i vägen överallt, den är så uppskattad. Gick in i vecka 35 i dag, eller om de är i morgon. Vem räknar lixom. =O) 
Ultraljud i morgon. Tänkte ta med mig BB-väskan i fall att. Man vet ju aldrig. Sen har jag ju haft sammandragningar sen i går. Dom var väldigt intensiva i går, men har lugnat sig lite i dag. Får se hur det verkar i morgon. Jag hoppas i alla fall att jag får åka hem i morgon, slippa ligga inne och vänta. Det finns inget värre än sjukhus. Jag hatar!


Nu är jag ganska trött. Ska ta min kvällsliga dos av samarin och novalucol, så kanske jag slipper den sura skiten i natt. 
Nattis alla!


1 kommentar:

  1. ha ha ha dax att banta elle va säger du kram syrran

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy