tisdag, september 27

6 KG Bäbis Och Framtung

Ett litet inlägg för mina läsare som undrar hur det går med magen... Den är kvar kan jag ju säga, mot min vilja. Men på torsdag klockan 8 ska det sättas igång, fast så som dom misshandlat mig där nere i dag så hoppas jag fan att det kommer igång av sig självt innan dess. Men jag har ju förstått att man inte kan räkna med något alls när det gäller dessa två små busungar. Fast nu verkar båda 2 ha lagt sig i utgångsläge med huvudena neråt. Vilket gör mig lite lyckligare, efter som att jag inte känner för att föda den andre sätes.

Å stackars gubben hade migrän i ögat hela förmiddagen. Jag tyckte så synd om honom. fick köpt piller när vi kom till NÄL. Sen tog det ju en timme innan de verkade, så han blev bra lagom till att få torka mina tårar och hålla mig i handen. Fy fan säger jag. Nu väntar jag på att han ska hämta tvätten i källaren så att jag kan få hänga upp den innan jag tuppar av helt. Jag kan ju inte gå i trappor, inte alls. Så det är ju hans jobb nu för tiden. Men jag vill inte tjata på honom, han har ju så mycket annat att göra än att passa upp på mig och göra som jag säger.

Så, det var den dagen. Ännu en dag utan bäbisar. Men nu är det torsdag som är slutdatum, och jag längtar dit... så jag går och lägger mig och önskar att jag fick sova fram tills dess.

god natt alla där ute, och håll tummarna för oss på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy