onsdag, september 21

24 Timmar Till Förlossning

Nätterna tycks bara bli längre och längre. I natt fick jag hoppa på kryckorna till toa 4 gånger. Utöver det så tittade jag på klockan en gång varje halvtimme, som att jag aldrig riktigt fick somna in ordentligt. Elaka högra makter som plågar mig in i det sista.

I dag har jag lite att fixa med. Även en hel del som gubben ska få fixa med, åt mig. Jag ska börja med nu att gå och tvätta mig med HiBiScrub. Göra dubbelduschar och tvätta mig väldigt noga. Tänkte på dom som inte hinner tvätta sig med sånt, dom som får göra akut snitt, dom hinner ju aldrig förbereda sig på det viset. Får dom lättare infektioner och liknande? Detta ska jag i alla fall göra ordentligen nu på morgonen. Även i kväll, sen verkar det viktigt att sängkläderna är rena. Sedan en gång till i morgon bitti innan operationen.

Får väl ta lite bilder sen i kväll, sista natten med kaggen lixom. I morgon kommer den både bli lättare och mindre att konka på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy