fredag, september 9

Om Du Kör På Någons Bil


Hittade denna på en sida. Tyckte den va klockren. Ha ha. Det är ju precis så man ska göra. =OP

Nu sitter pojken och målar med vattenfärger. Han hade tappat bort sin pensel härom dagen, så nu tar han igen det. Jag själv har mardrömmar om kejsarsnitt och tycker faktis inte alls att detta ska bli så kul. Men jag har ju inte så mycket att välja på, om nu inte tjejen vänder på sig innan den 22 september. Vi får se hur detta slutar.

I dag tror jag inte att vi har några större planer. Verkar bli en fin förmiddag i alla fall, synd att jag inte kan ta en promenad. Hade varit skönt. Vi funderar ju på att åka och köpa tvillingvagn och lite annat som vi behöver. Efter att vi räknat på det, så kommer det gå på runt 10 papp. Men det är väl sånt man kanske kan få tillbaka lite av sen när det är dags att sälja. Bara en någorlunda bra baby vaktare kostar uppåt 1000-lappen. Sen har vi hittat en fiffig babysitter som kan gunga sig själv, vilket jag känner kan vara bra att ha i alla lägen. Den betalas med pengar som kommit in som gratulationer för körkortet. Jag skulle vilja ha, om vi inom en kort framtid upptäcker att vi skulle kunna ha nytta av, en flaskvärmare. Såna finns ju nya att köra för 300 kr. Så det är ingen fara med den utgiften, om det kommer behövas.
Fixar vi detta med amning och får ordning på det, så kommer nog en flaskvärmare till nytta sen. Jag har tänkt att bejben ska kunna ta lite matansvar med, efter som att jag gärna pumpar. Då finns det ju en chans att han med kan sitta och mata, fast med flaska. Jag vet inte hur vi ska få ihop detta, men det kommer nog gå bra. Det löser sig väl, är det något som inte går bra, så får man hitta på något annat sätt.

Lite långt inlägg, så jag slutar här och går å målar med pojken i stället.

1 kommentar:

  1. YEAH!!! Eller inte kanske, men jag tror det är bra för dig att göra ett snitt. Men jag förstår också din oro. Men det kommer gå bra gumman, och du har stöd från mig och D. Är det jobbigt så ring och skäll på mig jag förstår =)
    Kan vara skönt att bara skälla ibland eller gråta eller bara prata.

    Jo det går bra med magen, illamårndet har börjat att bli lite bättre. Har kunnat äta vanlig mat nu i två dagar men får varva med soppor så det inte blir för mycket stekt då vänder det. Eller har ju kräkts men magen mår dåligt då hahaha.
    Magen växer i alla fall kan jag lova.
    D trodde att jag bara var svullen av magkatarr hahaha men man blir större fort när man redan fått barn.

    Men vi hinner nog inte träffas innan due date, har så JÄVLA mycket med skolan nu. Du fatar inte!!! Men jag ska ta mig tid sen när du orkar träffa folk och komma och titta på underverken!

    Ta hand om dig nu och ta mitt nya nummer av D så får du gärna ringa nån dag!

    Pözzzz och Kram på dig!!!!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy