tisdag, september 6

UltraLjud


Här sitter jag och väntar på dommen, tänk att vardagen kan bli en sådan skillnad bara av att man vet.


Bejben<3 sitter och läser lite. Vad ska man annars göra när man väntar.


Bilderna blev ju lite röriga, men detta är nog tvilling 1, Sonja. Huvud och ryggrad, nacken typ.


Här mäter han huvudet, sen mätte han även magen och lårbenen för att få veta på ett ungefär hur stora dom små är. Fast dom va lika stora som en normal bäbis hade varit, om det bara hade varit en. Så jag är lite glad ändå att jag inte är större.


Här är tvilling 2, Vilhelm. Han väger lite mer än Sonja, men jag har ju själv känt att han är mindre aktiv, så det är väl ganska bra ändå.


Här mäter han hjärthjud. Det var normalt på Vilhelm, fast Sonja sparkade så mycke så det gick inte mäta så mycke på henne. Så vi har en rebellisk tjej och en liten blyg kille med rött hår och små fräknar. =O)
Gullungar kommer det bli i alla fall.

Nu är jag helt slut, huvudet har snurrat ett par varv i dag så jag ska nog gå och lägga mig. Fast så lång tid som det tar för mig att gå upp för trappen... jag hinner nog somna på vägen.
Nattis Alla!

1 kommentar:

  1. Hur går det för dig gumman?
    Diana undrar vart du har tagit vägen.
    Hoppas allt är bra med dig!

    Vi får höras gumman!
    Ta hand om dig!
    Kram
    Ps. Diana fyller idag =)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy