torsdag, september 1

Operativsystem & Webbläsare?


Själv använder jag mig av Windows & Chrome, Precis som dom flesta som besökt min blogg denna veckan. Jag ser att Internet Explorer har dött ut lite nu det senaste, och jag trodde att fler använde sig av Linux, men där hade jag fel.


Här ser man vilket ord folk har sökt på denna veckan för att komma till min blogg. Det som söks mest är tydligen Sexställningar. Efter det så kommer Spotify. Dock finns det tre olika sexställningar där jag bara stavat annorlunda.
Jag tycker sån statestik är lite rolig. Man kan lixom se vad folk vill läsa om, eller hur. =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy