söndag, september 25

Tvilling Kalas

Så, varit i väg på kalas hos gubbens brors små tvillingar, fast dom är ju inte så små längre. Tiden går fort och växer gör dom. Själv sitter jag här med mina sammandragningar så det känns som att magen ska explodera. Dom vill inte ut helt enkelt. Blir väl till att bli igångsatt på tisdag, om dom nu inte följer trenden. Pojken gick ju över 13 dagar, han trivdes i magen. Den 14 juni skulle jag sättas igång, fast han såg till att det inte blev så. På morgonen den 13 fick jag värkar och ut kom en liten prins runt 1 på natten den 14. Så om dessa ska göra lika dant så bör dom ju komma i morgon.

Nu tjatar pojken om kvällsmat. På kalas så brukar han sällan äta något, han vill ju leka med en gång så han fick bara i sig lite ostbågar. Det är ingen ide att försöka få honom att sitta vid bordet heller, speciellt inte om vi kommer sent och alla andra redan fikat. Det får väl bli någon macka till honom.

Nu hoppas jag att nästa inlägg blir bilder på två nyfödda, men man vet ju aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy