fredag, september 2

Fullspäckat Schema

Vi får nog ta helgen först, den är ganska lugn. Lillasyster flyttar med sin gubbe till ett hus som dom hyrt. Det är väl det enda som egentligen "händer" i helgen. Får ta en sväng ut till dom och kolla läget någon dag när dom fått dit allt. Annars så tror jag helgen blir full av Buffy och tråkiga timmar framför da TV.

På måndag är det MVC igen. Hon vill hålla koll på mig säger hon, så jag ska gå dit en gång i veckan nu. Fast jag känner mig bra, om hon nu inte kan trolla bort foglossningen. Så det känns lite onödigt. På tisdag är det U-ljud igen. Då är jag i vecka 35, vilket betyder att dom nog vill att det ska sättas igång snart. Är det inte på gång, så blir det till att vänta två veckor till nästa U-ljud igen. Om det inte hänt något då, så kommer dom sätta fart på det hela. Vilket jag är lite emot. Känner inte för att bli igångsatt. Dom säger att det inte finns något som är så naturligt som att föda barn. Men om man blir igångsatt så är det inget naturligt alls med födandet. Kan även hända att det blir planerat snitt, efter som att jag inte har koll på om dom fortfarande ligger med båda huvudena uppåt.

Sen på Fredag (evigheter framåt) är det utvecklingssamtal på Liams dagis. Vi ska såklart prata om Liam och hans starka sidor, men bör nog ta upp hans svaga sidor med. Eftersom att det är dom som vi försöker arbeta bort här på hemmaplan. Vi har skämt bort honom lite med allt möjligt. Vill han ha hjälp med att skuva in matstolen så får han ett utbrott och skriker åt oss i stället för att bara be om hjälp. Såna saker kan ta kål på många familjer om man inte får bort det beteendet. Men vi får se. Det kanske försvinner sen när han märker att vi har fullt upp med dom små som kommer. Eller som blir det värre....

Nu vill pojken pyssla lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy