fredag, september 16

Bara 6 Korta Dagar Kvar

6 dagar! Det var ju inte länge sedan de va 2 långa veckor kvar. Nu verkar tiden springa bara för att man har fått ett datum då man ska bli mamma igen. Och jag har så mycket att fixa innan dess, sånt som tar hur lång tid som helst för mig i mitt tillstånd. Det blir till att ta vara på denna helgen helt enkelt, slita ut gubben med mina planer och möbelflytt. Måste få ordning på allt. Möbler som jag vill ha bort illa kvickt vill gubben försöka sälja, fast jag förstår inte vad meningen skulle vara med det. Det är möbler som jag inte tror någon är i något behov av.
Har fått ordning på pojkens rum i alla fall. Fick knö in hans lego-skrivbord där. Så nu slipper jag plocka lego från golvet varje dag här. Synd bara att jag tror att han inte kommer använda det lika mycke nu när det inte står här nere. Datarummet är så gott som färdigt. Fick flyttat runt lite möbler och fått in ett mindre databord till mig. Nu ser det ut som att det inte är lika trångt längre, kanske att jag får plats med mitt ego och tre barn här. Jag hatar att känna mig instängd, vilket jag kommer göra här sen. Förstår ju att fritiden inte blir den samma sen, så plats måste jag ha, annars kommer jag få livslånga depressioner som kommer förstöra mycket i livet.
Efter som att sånt går ut över gubben när det väl inträffar, så ska jag hålla mig ifrån sånt.

Nu vill Liam ha något att dricka. Jag ska ha min dagliga dos av flera liter vatten med.
Ha det bäst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy