torsdag, augusti 4

Ångest - Teorin Är Avklarad

Får verkligen ångest nu när jag bara har uppkörningen kvar. Ville egentligen inte klara teorin i dag, för då hade jag kunnat ringa och avboka tiden för uppkörningen. Är verkligen inte i kondition för att köra upp, och får nästan inte plats bakom ratten heller. Det är tungt att bära på två, och höfterna tar död på mig. Jag vaknar flera gånger varje natt av att jag har ont eller halsbränna. Tog Inside första natten, men sedan visade det sig att jag inte fick äta dom. Jag som tyckte att dom hjälpte så himla bra. Samarin är bara skit, och novalucol funkar inte alls.

Nu har jag gett mig på bubbelvatten. Får se om det ger mig någon ro i natt.



Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy