måndag, augusti 22

Jag Vill Ha Tillbaka Min Kropp...

Egentligen så har jag så mycket annat som jag borde göra. Men vad ska jag ta mig till? höften


 sprängs snart, och jag kan knappt gå. Har gått här och plockat lite tvätt från golvet. Men skulle


 egentligen vilja damsuga och fixa i köket med. Men jag är så jävla handikappad och mår dåligt


av det, för det ser ut som ett bombnedslag här, och jag HATAR DET!!!


Därför behövdes det ett lite skratt. 


En man bor själv på en gård, han skriver till sin son som sitter i fängelse: - Jag kan inte odla potatis i år. Jag är för gammal för att gräva upp åkern.
Snart så får han ett brev tillbaks från sonen. - Du kan inte gräva i åkern, det var där jag grävde ner liken!!! Nästa morgon kom folk från Polisen. De grävde upp hela åkern men hittade ingenting. Snart får bonden ett brev igen. - Nu farsan kan du sätta potatis. Det var det bästa jag kunde göra härifrån...






Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy