måndag, augusti 22

Bäbismage V.33 Tvillingarna


Ja, efter som att jag inte har mitt braiga program kvar, så blir bilderna fan bara något slit och släng. Men i alla fall, magen är mindre än vad dom flesta drabbas av. Så jag har nog en liten vakande hand över mitt stackars huvud. Hade jag varit större, så tror jag inte att jag hade orkat gå ens. Nu kan jag i alla fall transportera mig från tv-rummet till köket och tillbaka. Upp för trappan går nog i någon vecka till.
Välsignad med en mindre mage.

Översikt
Magen mäter uppifrån och ner, Ca 41 cm
Jag har gått upp 4 kg under hela graviditeten. Vilket betyder att jag egentligen har gått ner, hur mycket visar sig sedan när dom kommit ut. Det gör inget om dom äter upp mig inifrån. =O)
Vi har dock inte fått köpt allt som vi kommer behöva än. Barnvagn köper gubben när han vet att båda kommit ut levande. Han vill aldrig ta ut segern i förskott, och jag förstår honom, efter som att vi haft det jobbigt förut med graviditeter. Så jag klandrar honom inte och låter honom göra så det känns bra. Jag kan ju ändå känna att dom sparkar båda 2, men han kan ju inte känna dom varje dag, han vet bara att dom är där inne.
Väskan är packad med söta små kläder i storlekar från 45 till 50. Man vet ju aldrig hur små dom är. Men det är mycket som ska packas ner i sista stund med, sånt står på en lapp, så det är lätt att inte missa något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy