tisdag, augusti 16

No More


Skönt att slippa den jävla skylten, å gud så skönt att man ska kunna ta bilen själv. Slippa ha en gnällig gubbe bredvid sig när man ska köra någon stans. Redan i helgen planeras det in en liten tripp med pojken och Mizz D med hennes dotter. Tänka sig, en sån lite sak som ett körkort kan göra så mycket skillnad i livet. Jag gjorde dock ett fel på uppkörningen. De va att jag la mig i fel fil, men jag fick förklarat för mig att det kunde vem som helst hjort, efter som att det inte fans några vägmarkeringar, eller skyltar som talade om i vilken fil man skulle stå.  Så, jag klarade de felfritt, nästan. Hade det inte varit krav på ekonomisk körning, så hade jag klarat det redan första gången. Men men, allt ska vara påverkbart.

Nu är man tillbaka i vardagen igen. Nu känns det dock lite tomt, inget att kämpa för. Nästa projekt kommer ju först om någon månad. Tills dess får jag väl ta det lugnt, och hoppas på att dom små mår bra i magen.

Jo visst ja, jag lovade mig själv för ganska långe sedan att det nog var dags att sluta röka när jag fått mitt körkort. Så nu är jag på de igen. Denna gången har jag faktis inget val.

Det ska ut ur mitt liv!



Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy