fredag, augusti 26

En Dag I Taget

Ja, i går kunde jag i alla fall gå. I morse när jag vaknade, satt jag fast helt i sängen. Foglossningen har tagit över helt. Till och med mina knän är knas. Denna morgonen har inte varit rolig alls. Jag måste ringa till vårdcentralen och be om en rullstol, för jag kan verkligen inte gå. jag kan inte, det går inte.

Tur gubben jobbar kort dag och att det är helg i morgon. Bara frukosten va ju ett helvete att försöka få fram på bordet. Värre va det att få bort den.
Det är så illa att jag tänker se till att dom kommer ut snart. Om dom inte kommer självmant, så får dom fan plocka ut dom med snitt, för jag pallar inte detta längre. Vill dom inte göra de på Näl så gör jag det själv.

Nu måste jag ringa runt lite.


1 kommentar:

  1. Men usch då gumman =( Fy jag lider med dig. Har du fått nån hjälp nu då?

    Ursäkta mig att jag skriver detta just nu och är super glad för JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!
    HAHAHAHA ÄNTLIGEN! FAttar du !? Jag ska bli tjockis hehe.

    Hoppa s du får hjälp och får ta ut dom små liven snart så du kan få må bra.

    Måste sluta nu mmen hör av mig. Har ingen telefon så jag medelar när jag har det igen!
    PÖZZ OCH KRAM PÅ DIG!!!!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy