tisdag, augusti 23

Känner För Något Kul...

Det har blivit väldigt tråkigt här hemma på förmiddagarna. Det är andra dagen nu som jag är ensam hemma. Pojken på dagis och baby på jobbet. Vad ska jag göra helt ensam? Fast det kommer nog inte hålla sig såhär så länge. Det kommer ju 2 små goingar sen som ska ställa till det i min vardag. Men vad ska jag göra just nu då? Jag hade gärna plockat lite här hemma, så som man gör när man inte är gravid och har ont i höften. Jag känner att dom sparkar lite nu, rullar runt lite å grejar där inne. Tänk att man kan ha dom så himla nära, men ändå så långt borta.
Självklart har jag funderat mycke på hur dom kommer se ut. Kanske dom blir rödtottar, eller brunhåriga, fast dom flesta är väl blonda när dom är små. Jag hoppas dom passar dom små kläderna vi köpt. Hittills så verkar det ju passa, om dom inte springer iväg i längden nu. Jag är så spänd, det ska bli så himla kul med små mjuka kinder att nypa i å små ögon som kan stirra i timmar. Hoppas bara dom klarar sig undan kolik och andra svårigheter.
Håller tummarna för att dom är friska när dom kommer till världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy