fredag, augusti 19

Fredag Kväll

Jösses, i dag har det inte gjorts mycke alls. Varit inne typ hela dagen. Körde Lillsyrran och hennes gubbe till sitt nya hus, men annars har jag bara suttit i soffan eller försöket underhålla pojken med något. Men det börjar bli tufft nu. Jag orkar knappt hålla mig själv underhållen längre. Jag har slått rot i soffan och tror nog att det kommer ta ett tag sen att få loss dom även efter förlossningen. Har suttit ner sedan jag fick besvär med foglossning i början av Mars. Men jag har aldrig haft så ont som jag har nu. Kan inte vända på mig i sängen, vägrar lägga mig ner i soffan för att jag kommer aldrig upp. Jag hatar gubben när han sitter vid datorn när jag måste stå och laga mat och duka. Det är tuffa tider, men jag överlever nog. Risken finns ju att jag kommer få besvär även efter förlossningen nu.

I morgon ska jag och Mizz D åka en sväng till Lottapotta med våra barn. Ser fram emot att få träffa dom alla igen. Var ett tag sedan. Barnen får leka lite och vi vuxna tjöta en massa. Det är alltid lika kul. Fast sällan det kommer något vettigt från någon. HA HA!

Shit, måste snart lägga mig. Känner att ögonen börjar hänga.
Zzzzzzzzzz!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy