onsdag, september 22

De Va De Om De...


Mamma skriver kontrakt på tisdag.. *Buhuuuu, snyft*

Sen min pappa dog för snart ett år sedan, så har jag försökt hjälpa mamma mer, för jag tror seriöst att hon ska gå i sönder. Vilket jag så klart inte vill.

Men nu ska hon flytta, sälja mitt barndomshem till någon från THN.

Åsså fick jag veta nu, att den som äger skogen bakom mammas, tydligen fått för sig att hennes garage, står på en stackars meter av hans stora jävla skog. VA? De e ju inte klokt, en meter...


Nu ska jag lägga Liam, sen e de nog Jurassic Park som gäller.

God natt där ute i WWW


Pözz & Kräm


Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy