torsdag, september 2

Hej hopp...

...gummisnopp.
Allt lugnt hos dig i dag?
Här är de lugna gatan. Liam sover, jag är nyvaken. Å hunden vill bara bli klappad hela tiden. Ska ge henne frukost nu innan hennes bror kommer. För de e en gluppsk jävel, gluppsk, men jävligt söt.
I dag är Liams sista dagisdag denna veckan. Han gillar dagis. Skönt att han gör de. Men de trro jag dom flesta ungar gör. Jag själv ska ut och gå med vovvarna när jag lämnat pojken. Tänkte gå forshall, det är ju en bra bit att gå. Bara vädret håller i sig.
Va har du för planer? förfarande ingen som ska rymma hemmifrån? =OP
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

3 kommentarer:

  1. Ja, snälla saker gillar jag när folk säger, men att anklaga mig för vara rasist för jag inte delar samma åsikter som henne är jävligt lågt, och sånt accepterar jag inte!

    SvaraRadera
  2. SV: Hm...jadu, jag vet faktiskt, jag råkar bara gilla ugglor sådär allmänt :P

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy