söndag, september 19

Hemma Bäst...



MIN MALIN!! Min älskade Malin. Gud va kul vi har haft. Jag önskar att du bodde närmare så att vi kunde ha kul jämt.



Färgade håret, sen klippte vi lite i de med, sen fick ajg plötsligt samma frisyr som Malin, fast långt och svart, med röd hårbotten.


Barnen hade kul. Här äter som lördagsgodis och myser. De va mysigt tills Liam började springa runt med godis i hela munnen. Sen blev de bara tråkigheter.


Lite morgon mys. Helt underbara pojkar.



Här ringer Liam och säger godnatt till Jocken första kvällen vi va där. Han är så duktig på att prata i telefon.
För övrigt, så har jag fått virus i min laptop. Sitter ju nu vid den stora datorn. Önskar att jag kunde va lite snabbare på att fatta när datorn inte riktigt vill som ajg vill, då är de ju något fel.
JÄVLA MIG!
Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy