tisdag, september 7

Någon Typ Av Morgon

Ja e ganska trött i dag. Det kan ha att göra emd mina mardrömmar i natt.
Först drömde jag att jag va på någon jävla fest i en skrubb. Sen irrade jag runt i mörkret, trodde jag kommit till rätt skrubb, så jag tog ur nyckeln ur låset och stängde dörren bakom mig, då hade jag kommit till fel skrubb. Sen såg jag en vit gestalt som började jaga mig, då fick jag nog och vaknade svettig som en ubåt.
Sen nu innan jag vaknade så drömde ajg att jag var och snodde skitsnyg julbelysning från ett gammalt ruckel. Fast jag blev tagen på bar gärning och jagad lite innan pojken stod å ropa på mig i hallen å ville gå ner å se på Bamse.
Är hundvakt i dag med. Och nu, medan jag suttit och skrivit detta, så har min hund pizzat på golvet.
BLÄ!
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy