måndag, september 13

Måndag Möra!


Jag tror knappast att jag va den enda som försov sig i morse. Kom för sent till dagis, skulle ju ha samtal med Liams fröken. Det gick bra. Liam busade med dom andra barnen när vi satt och pratade i ett annat rum. Jag tror inte att han ens märkte att jag var kvar.


När jag kom hem röjde ja lite ute i förrådet. Måste snart plocka in Liams leksaker som han har ute. Traktor och ett X antal cyklar. Det måste få plats i förrådet.


OCH.. jag har hittat ett sätt som gör det mycke lättare att tjäna pengar. HURRA FÖR MIG!!



Pözz & Kräm





Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy