lördag, september 25

Hemma



Mizz D Och En Glad Madde


  Är hemma från en underbar fredagkväll med min BFF och en annan som jag sällan träffar. Vi drack, spelade PS2 och bara mådde gött. Helt underbart.... eller, de va de tills jag fröstog att Jocken satt hemma och söp med grannarna när Liam sov. Fuck You säger jag bara.
I dag är det kalas, tyvärr kan jag inte vara med. Men vi ska åka till Trollhättan och köpa något fint till töserna.
Nu har syrran å hennes kaar varit här. De va trevligt. Lunchen står på spisen och demonstrationen är nog i full gång på torget. Slänger in lite bilder från det sen.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy