söndag, september 12

Hela Havet Stormar... typ










Ja, då va denna veckan avklarad. Och biljetter har jag fått beställt med. Ordning å reda..


Nu är de ännu en vecka som man ska överleva. Måndag - Torsdag är det dagis för charmören Fredriksson. Sen på torsdag kväll så är det GBG som gäller. Mizz J är hög...gravid, ännu ett liv kommer till världen innom bara 3 veckor, finns det något vackrare? Mizz M ska på rättegång innom snar framtid. Det är konstigt, men varje gång jag tänker på mina vänner, känner jag att mitt liv är så stillsamt och underbart det kan bli, och jag älskar de!!


Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. HAHA nej nej, jag har inte mist förståndet...inte ännu *s*

    härligt med GBG :)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy