onsdag, september 29

tjoflöjt!

Har precis gett pojken frukost. Han får lov att äta framför Tha TV, bara för att jag själv inte äter frukost. Jag dricker ju Herbalife, de är jättebra för min vikt. Men efter som att jag då dricker den på 4 blanka, så tycker jag att det är OK att Liam får sitta och mysa med frukost och barnkanalen.

I dag vet jag inte vad som händer. Ska försöka gå ut med Baby en sväng. En lång sväng då. Får väl se var vi hamnar. Kanske kan gå hälsa på syrran. Hon är ju sjuk, och antagligen hemma i dag. Men hon är ju knappast vaken på förmiddagen. Nä, får hitta på något annat.

Hörs mer sen.

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy