torsdag, september 23

Torsdag Kvällen Avklarad




Jaha, de va den kvällen de. Va ska man göra nu då?


Jag antar att det är min plikt som kvinna att se till att tvätten blir upphängd. För mannen tar ju inte i sånt, varför är det så? Han tyckte att han vart väldigt redig som tvättat en hel tvätt när vi varit borta över helgen. Visst, de va redigt av honom, väldit redigt att han tvättade sina egna kläder, för några av mina eller pojkens kläder såg jag inte till. Nä, dom låg kvar i tvättrummet. Sikken kaar!




Kvällen har varit ganska lugn, allt gick bra med Liam som vanligt. Folk säger att jag har tur som har en så snäll och go unge, men det är hårt arbete med psykologi bakom som har gjort honom så sansad. Rutiner är det bästa som finns för ett barn, även om de bara handlar om att man äter maten vid matbordet, inte framför TV:n.




Nu ska jag greja lite innan ajg tuppar av, går omkring med min Abtronic X2. Den är skön att ha på sig. Fläsket guppar gött då.



Pözz & Kräm


Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy