måndag, september 27

Ny Blogg...De Sket Sig

Hallojjen!
Har kikat runt efter en ny blogg, som ajg kan koppla ihop med mobilen. Men va fan, denna funkar ju hur bra som helst. De e bara de att jag inte kan koppla ihop mobilen med programet på mobilen, som är till för att blogga med. men jag kan ju fortfarande blogga vi e-mail på mobben, så det får duga.

I dag har det varit lite fullt upp. Systrarna börjar bli stressade och undrar hur det blir med våran fars begravning. Ser ingen anledning till varför jag ska ringa runt till alla. Det får dom börja göra själva. Känns lite som om jag har gett upp de där. Orkar inte riktigt med de.

I morgon är de inget dagis för Liam, så vi får väl se vad vi hittar på.
ska slänga mig framför tha TV nu, hörs i morgon!

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy