onsdag, september 22

En Lång Onsdag

Fotografering på dagis i dag igen. Och jag har fortfarande inte fått pengar för förra fotograferingen som Johan köpte. Så jävla dum i huvet e han. Och så kan han inte med att ringa på Liams födelsedag, sån jävla stil så jag blir förbannad. Han har ju fortfarande inte ringt så... 3 månader sedan han fyllde.
I dag ska jag plocka ihop lite grejer. Loppiz på dagis i kväll. Får se om man hittar något som kan vara värt de.
hörs mer sen
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

2 kommentarer:

  1. Hallå tjejen!!!
    Fick ditt sms igår men kunde inte svara, ska ladda luren på fredag så jag kan mezza dig!

    Ja du på söndag vet jag inte riktigt när jag är hemma som att vi ska till pappa på lördagen, han bor i GBG.

    Vad tänkte du på då??
    Hoppas ni får kul på lördag du och fröken D!

    Fan saknar er som fan, det är inte kul i skolan utan er alls. Ingen att säga hej till på trappan varje morgon, ingen att säga att hon är bäng till och ja du vet våran lilla sharong. KOM TILLBAKA haha.
    Tycker ni ska ta er hit någon dag så vi kan kramas lite!!!!

    Men fan vi får lösa det någon helg så vi kan träffas, hinner ju ingeting längre känner jag.

    Men ta hand om dig så får du ta hand om dig gumman!!!

    PÖZZZZZZZZ

    SvaraRadera
  2. JA jag ska kolla upp det.
    VA HAR DU FÅTT KORTET???

    Klart vi måste ut och köra.
    Göra Skaraborg osäkert haha.

    Ska ladda min telefon senare idag så mezzar jag med dig lite sen!!!

    Kram och PÖZZ

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy