torsdag, juli 15

Ambulans Helikopter

Barn är ju helt otroliga. trotts att en ambulanshelikopter dundrade 50 meter åvanför vårat hus när hans fönster var öppet, så tro fan att han inte märker ett skit. Jag passade på att filma när den lyfte. Så fort det händer något liknande i ett litet sammhälle, så springer alla ur sina hus för att peka och viska om vad som kan ha hänt, vem som är drabbad och så vidare. Det är nästan pinsamt. När jag stod uppe på övervåningewn för att se bättre när den lyfte, så såg jag grannar, som jag aldrig sett förut, som aldrig ens varit utanför sina dörrar. Helt otroligt.

Jag själv tänkte ju på pojken. En 3-åring som älskar blira och flygplan. Först tänkte jag väcka honom, men den tanken slog jag bort lika fort, efter som att det skulle tagit en evighet att få honom att somna igen. Men han nöjde sig med filmen i morse. Den ville han se fler gånger.

Jag hoppas bara att det gick bra för den som fick åka helikopter. Det kan inte vara roligt för nära och kära i dag i så fall. Jag önskar dom allt gott.

Pözz & Kräm

5 kommentarer:

  1. Sv; ohja här är det alltid sol här på vår fina ö :)

    SvaraRadera
  2. Tjena tjejen!!!
    Oj, men lite häftigt va det allt med helikoptern. Men jag håller med dig, hoppas det går bra för den som fick åka. Som att dom skickar en helikopter så är det nog VÄLDIGT allvarligt.
    Tänker på familjen,

    Hur är det med dig själv då??

    Ja den va lik min i början.

    Oj ska skicka Dsnummer till dig. Gör det i morgon.

    PÖZZ och kram

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy