tisdag, juli 13

Och sedan....



Se där, städningen är klar. Fick ett Mess från en av mina änglar (SE OVAN) =O)
(Och jag vet att du tar dig tid att läsa detta.)
Nu borde jag vila mig en stund, men känner inte att jag hinner med det. Har känt så länge nu, hinner inte med att sova på nätterna, för jag har så mycket att göra Blogga, plocka efter pojken, duscha, se på minst en film och mycket mycket mer. Och just nu känner jag att jag måste köra lite Zumba innan pojken vaknar, för då ska ha nse på mumin. Hans favorit, han gillar snusmumriken lite extra i bland. Vet inte varför, men jag gillar honom med.

Hörs mer sen.
Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy