onsdag, juli 21

En sväng på sjön

mysig spindel va. En träskspindel. Fasen va skrajj jag blev första gången ajg såg en sån. Det kändes inte allt för kul att ästta sig i en båt när man viste att det kunde komma en sån spindel krypandes på benet. F**N va obehagligt. Men, ajg klarade mig. I dagvar mamma med ute med båten. Och Bonzo, hennes söta vovve, bror till min hund Baby. Tänkte lägga in lite bilder sen från turen.

Nu har pojken vaknat, trodde han skulle vila längre. Men då kanske han somnar tidigare i kväll.

1 kommentar:

  1. Jag bloggar på blogg.se. Där finns det så man kan se sin statistik =) Om du vill veta hur många läsare du har, så kan jag tipsa dig om att hämta hem en statistikräknare som då kan räkna dina unika besökare =)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy