söndag, juli 18

Fallens dagar i Trollhättan

Varit i Trollhättan och ätit kinamat. De blev friterad kyckling och fläskfile. Ris så klart och sötsur sås. Liam åt inte så mycke, men de va nog mättande. Sen gick vi en sväng. Liam, lucas och Veronica fick åka karusell. Han som hade hand om det sa att de kostade 10 kr för 2 minuter. Men jag tyckte nog att dom snurrade runt och runt tills både vi vuxna och barnen tröttnade. Han tjata med någon och verkade glömma bort tiden. Sen orkade jag inte gå längre. Hade lånat min systers stövlar, och helvete va ont jag fick. Mina är borta. Ska leta någon dag. Men har fått för mig att jag lånat ut dom till någon, men minns inte vem... Hum!!!

10 kommentarer:

  1. sv; aa, jag försöker spara. Har läst massa tips för att få långt hår och gör allt som står t.o.m ;)

    SvaraRadera
  2. sv; tack du :)
    haha, brukar inte heller bry oss så mycket om de men xd

    SvaraRadera
  3. SV:Visst e hon!!! Åååh, läste om kinnamaten...såå sjuk hungrig jag e :(

    SvaraRadera
  4. Sv; åh så roligt ! Ha de bäst! :_D

    SvaraRadera
  5. HEj gummzan!
    Herregud vad du har börjat blogga!
    Hoppas allt är bra med dig.

    Själv har jag inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig.

    Men jag har designat 2 skor som du kan se på min sida.
    Lust att rösta? Hahah jag vet töntigt!

    Nej nu ska jag laga mat!
    Men hör av mig!
    KRAMIZZ och PÖZZ

    SvaraRadera
  6. Sv: Haha absolut inte :D Jag har varit mer svarthårig än blond så ;)

    SvaraRadera
  7. ja lätt :D mamman är jätte rolig XD

    SvaraRadera
  8. vadå, var är min blogg nånstans?

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy