lördag, juli 10

Garvar lagom

Som jag skrev i går. Bliningar finns det gott om här ute vid sommarstugan. I dag fick jag panik. Vi satt ute allihopa. Liam hade inga kläder på sig för han bada i en liten pool. Så jag satt med flugsmällaren ute och vaktade honom lite för att han inte skulle få allt för många bett. Myggor hade redan bitit honom lite över allt, så ja tyckte ju redan synd om honom. Så när jag sitter och solar, med smällaren i handen, och kikar på Liam när han körde bilar och flygplan i poolen. Då satte de sig en blining på mitt ben. Reaktionen blev ju så klart att slå. Och resultatet blev ett härligt märke. Undrar hur länge de kommer sitta där. 
Liam somnade fort i dag efter godis och en flintastek. Jag har skjutit ölburkar med luftgeväret. Tänkte gå in snart innan alla Myggor äter upp mig. PS2 har följt med hit, men ja tror inte att de följer med hem igen. Inte för än sommaren är slut. Får se. Tänkte i alla fall gå in och se om kameran fortfarande funkar. Eller hoppa lite på dansmattorna. Får se vad de blir:). Pözz och kram så länge.

1 kommentar:

  1. Hahaha gumman då!!!
    Hur klantig får man vara.

    Hoppas du mår bättre nu och det är bara att höra av sig det vet du.

    Har ni haft det riktigt gott nu då i sommarstugan?

    Kram och pözz på dig!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy