söndag, juli 18

Vem Är Din Fadder?


Jösses. Vaknade i dag av att J satt i sängen bredvid mig och drack kaffe. I famnen hade han lilla Lovisa. det var en syn de. Jag är fadder till henne, och moster. Fast ajg fattar inte riktigt vad meningen är med att vara fadder. Till min pojk så är min lillasyster fadder. Till mig vet jag inte vem som är fadder, tror det är min faster eller någon. Men jag pratar inte med dom längre. En av dom gav fan i att komma på min pappas begravning, på grund av att min andra faster skulle infinna sig. Vilken jävla släkt man har.
Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy