tisdag, juli 13

Städdags....



Tror du jag va lycklig när jag vaknade halv 9 och hörde hur det smattrade mot rutan. Jippi tänkte jag. Äntligen lite sval luft så man skulle kunna dammsuga och städa lite. Sen levde jag på den lyckan i en sådär halvtimme, sen kom solen och värmen igen. Fy va jag blev lessen i ögat. Jag som längtat efter att få lite regn, lite dåligt väder så att man skulle slippa stå i 30 grader värme med en dammsugare som blåser ut varm luft. Men om jag slutar sitta här och ser till att få det gjort nu, så kanske jag slipper 30 grader, och får i stället stå i 27. Det är ju bättre, fast då höjs ju värmen ganska fort och då kommer det vara varmt hela dagen, både inne och ute.
Jösses!!! Vad ska jag ta mig till??? Förslag?
Jag skulle ju kunna väta tills i natt, men grannar klagar gärna, så jag får skippa det med....


Pözz & Kräm

2 kommentarer:

  1. SV: visst är dom! :D:D

    tack detsamma :D!!

    SvaraRadera
  2. Hej. Va kul att du bestämt dig, men som sagt. Det gäller att komma till skott också. Jag satt upp en dag, då jag skulle börja och sen började jag! Jag är väldigt envis så kanske var därför :) När man väl börjar så blir det till en vana tillslut :) Men jag började faktiskt med att träna på mitt Wii hemma med EA sports. 20min om dagen. Där finns all möjlig träning. Sen fortsatte jag med vattengympa 3ggr i veckan för att inte belasta knän och så. Så det är mitt tips iallfall :)Lycka till!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy