måndag, juli 19

MunOrgasm

Snitzel Med Ris 2 vuxna 1 barn

3 Stekta Snitzlar, gyllenbruna så klart.

Koka 2 dl ris, med en dl mathavre, för att spara lite på miljön (Viste du att ris är det som man nite bör äta, det kommer från så långt bort). Men tag då 7 dl vatten, för att det ska bli lättare att tugga för dom små.

Sås, en vanlig GrönPepparSås från Knorr.

Bryn lite lök, det är underbart gott att lägga i såsen, men här äter inte alla lök så jag fick hoppa det.

Skär ner en tomat i cm tjocka skivor och lägg dom i stekpannan. Vänd på dom efter 3-4 minuter och lägg på en skiva ost på varje. Ta av dom när osten smält. Färska tomater är gott med. Gillar man ost och tomater, skär då bort locket på tomaten. Gräv ur och lägg i ost. Ställ sedna in i ugnen. MUMS!!!!

Det gröna tvingades jag lägga dit, efter som att J planterat sallad. Så jag får pina i mig lite grönt varje dag jag med. =O)

Smaklig måltid!

6 kommentarer:

  1. Sv: vad gott!
    Ibland har man inte bra dagar men det känns som om jag aldrig har någon bra dag och när jag väl har det så kommer alltid problemen ändå, men kan skjuta upp dem men man kan aldrig bli av med dem, inte jag iallafall! Ja det är bra att ha en blogg ibland! Det är lite olika problem som kommer och går.

    SvaraRadera
  2. hmm ok skumt.. men tack för att du sa det, då får jag noll ställa allt och börja om, den började muppa sig när jag la upp headern

    SvaraRadera
  3. haha njaa det vette sjutton, men jag tog bort reklamen jag hade åxå för den gjorde så att hela bloggen flyttade sig i sidled... skit grejjer, hahaha =)

    SvaraRadera
  4. Helo!
    Nice heater, awesome obb :D

    SvaraRadera
  5. Mathavre? lät spännande :)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy