torsdag, juli 15

Då kör vi..

Sånt här håller jag på med när ja sitter i en bil och har väldigt tråkigt. Vi är på väg till sommarstugan. De ska bli skönt att slippa alla grannar. I ett av grannhusen bor ett par med några barn. Kvinnan i huset hör man även om dörrarna är stängda. Mannen i huset verkar vara pedant och fixar mycke i trädgården. Den ser nästan för perfekt ut. En annan granne är en polis med fru. Hans intresse verkar vara jobbet, och att bjuda hem folk och sitta och dricka wiskey på altanen. Ett yngre par med 3 barn brukar sitta på sin altan och dricka, och dom dricker friskt. Jag tycker det är oerhört kul att se alla grannar och hur deras familjer fungerar. Man brukar kunna hitta sin plats någon stans, mitt uppe i allt. Nu är vi framme. Ja skickar något bra kort så ni får se var jag ska spendera natten. Och vänta tills ni får se utedasset. Pözz

1 kommentar:

  1. Sv; jag måste ha blivit allergisk iallafall.. för inget annathårspray kliar o:

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy