torsdag, juli 8

Tjoflöjt!!!


Hej hopp, Gummi....!
Tar en paus från packandet. Vi var hos J bror i går kväll, grillade och tog några öl. Liam fick sova där, det var riktigt skönt att inte behöva stressa hem för att han skulle lägga sig. Riktigt, riktigt skönt. Och han tyckte ju det var kul med. Han körde lite med dom när han skulle lägga sig. Han var hungrig och hade ont i magen och sånt, men han brukar köra med oss här hemma på samma sätt med. Han måste ju testa sina gränder så att han vet var han har alla runt omkring sig.

Nu måste jag packa lite till. Skickar in lite bilder sen. Får se om jag får med mig min lilla dator eller hur jag gör.
Hej så länge!

Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy