tisdag, maj 24

Chokladmuffins

Bakar chokladmuffins. Hade bara små bullformar, men det får duga. Antar att jag måste ta ut dom lite tidigare bara. Och nu har det roliga börjat. Om man råkar spilla något, så hamnar det på magen. Den står rakt ut. Jag tycker att jag är fruktansvärt stor för att gått halva vägen, men det ska väl vara så när dom är 2 som knör och växer där inne. Ju tidigare dom kommer ut, ju bättre är det för mig. Det har hittills varit en hemsk graviditet, och jag tror inte att den kommer bli bättre. Började med illamående, ordentligt med huvudvärk. När jag var i andra månaden kom foglossningen. Jag har aldrig i mitt liv hört talas om att man kan gå och ha foglossning under hela graviditeten. Men det har jag ju fått känna på nu, och det vill jag inte ens höra talas om när detta är över. Just för den skullen så är det gött att det är tvillingar, för då kanske dom kommer ut en månad tidigare. Då kanske jag slipper detta tidigare.

Tog en promenad på gåbandet förut. Funkar bra, orkar inte hålla ut så länge bara, men det hoppas jag att det blir ändring på nu snart när jag slutat röka och kanske får bukt på höfterna.

Nu ska jag gå kolla ugnen.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy