tisdag, maj 17

Husvisning

I dag är det husvisning. Min mor trivs inte i hulliganhuset hon har hamnat i på storgatan. Vilket jag förstår, det finns inget som är mindre respektlöst än ungjävlar som springer och knackar på dörren mitt i natten, bara för att dom tycker det är kul. Festar mitt i veckorna och slänger skit på gården. Så i dag ska vi följa med henne och kika på en liten stuga någon halvmil från stan, som är precis lagom för henne. Priset är dock lite kraftigt för henne, men vi får väl se.

Och så har jag tänkt sitta med teorin nu, men man kollar ju alltid sin Facebook först. Är egentligen för trött, drömde att jag skulle bli våldtagen i natt, och en idiot försökte sparka mig på magen. Det är ju en riktigt mardröm för en som är gravid. Så jag spenderade natten springandes från 2 killar som var ute efter att förstöra mitt liv. Inte konstigt att man är trött efter ett sånt nattpass.

Får försöka piggna till lite, uppskrivningen flyttas inte fram bara för att man drömmer i bland. Hörs mer senare.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy