onsdag, maj 18

Resonerar Inför Framtiden

Ja, att sluta röka går ju hur bra som helst, så det är inget jag behöver oroa mig för mer. Men så kommer allt det praktiska som man vill ha färdigt innan förlossningen.
måste röja ordentligt, göra plats för 2 nya små liv som ska trivas och få lite utrymme. Jag tror inte att dom kommer ha så stort behov av ensamhet dom första månaderna, så jag får planera efter det. Ligger man i 9 månader i en säck, så tror jag att det kommer finnas en vana av att ha den andre där. Så det räcker med en spjälsäng, finns ju alltid alternativ om det inte skulle fungera. Sen måste vi ju få tag på en bättre begagnad dubbelvagn. Men var ska vi få plats med den. Den kan väl inte stå ute under vinterhalvåret, så vi får allt hitta på något. Det bästa vore ju om den kunde vara lätt att fälla ihop, så kanske man kunde knö in den ändå någon stans.
Bilbarnstolar ska fixas fram med. Två stycken denna gången. Men det blir nog inte så problematiskt. Det finns ju alltid att låna.

ÖNSKAR ATT DET FANNS BÄTTRE ERBJUDANDEN PÅ SÅNA HÄR SAKER!



Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy