torsdag, maj 5

Hos Syster Yster

Sitter just nu hos min lillasyster. Jag blev så fruktvärt kissenödig efter körningen med körskoleläraren, så jag var tvungen att ta vägen förbi henne. Det var närmare än att gå hem. Och som vanligt när mna blir nervös, så gör man saker man inte skulle göra i vanliga fall. Jag gjorde två väldigt farliga vänstersvängar, var dålig på att planera min körning innan jag kom fram till rondeller. Sen detta med hur man parkerar. Fick lära mig ett smart knep... nu ska jag dra hem.


Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Hahaha det trycker väl inte på blåsan ;p
    Hur är det med dig gummz?
    Se till och skaffa körkort nu så vi kan träffas snart =)

    Vad gör du den 27? Tänkte kolla om du ville komma på avslutningen =(
    Den börjar halv elva, tror jag, ska kolla det i morgon för säkerhets skull!

    JAG HAR FÅTT MATTE B!!!!!! Jag är så jävla grym!!!!!

    Saknar dig, pözzzz

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy